Ready for the gym | Ida Berg - En träningsblogg för alla

Ida Berg – En träningsblogg för alla

Annons

Ready for the gym

20131029-160752.jpg

Axlar och triceps blir de idag, bästa passet hih :’)

Startar med celsius och avslutar med fitnessguru’s protein! Bästa <3

20131029-160744.jpg

Today I will do shoulders and triceps, my favorite session!

Starting with Celsius and finishing with fitnessguru’s protein! The best <3

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Awa

    fortsättning på min fråga innan, jag råka skicka iväg den för tidigt haha..
    hursom, gör jag något fel? alltså varför går jag ner i vikt så segt? väldigt många av mina vänner säger att dom ser en stor skillnad på mig nu och innan träningen, men vågen visar att jag har gått ner endast 2 kg. kan det vara att jag bygger muskler och att det är dom som väger? eftersom att jag äter nästan inte kolhydrater förutom på morgonenoch protein äter jag massor! skulle du kunna ge lite tips också på var för bra mat som kan öka förbränningen ? kokosolja, är det bra?
    Så himla tacksam för svar!!

  2. Awa

    jag behöver din hjälp!!
    Jag har gymmat i snart 3 månader och har bara gått ner 2 Kg. Jag vägde först 78 och nu så väger jag 76, och så är jag 164 cm lång. När jag tränar så tränar jag kontiotion (oftast intervaller) och så tränar jag styrka.

    1. idamariaberg

      Kosten är det absolut viktigaste, skippa snabba kolhydrater, drick massa vatten osv. Ha tålamod, lovar att du kommer se resultat om du fortsätter! Kram

  3. Sofia

    Jag har likadan shaker som dig och undrar hur du gör med proteinet. Har du det i flaskan sen häller du i vatten efter träning eller har du sån där små påsar med protein? Tycker det är lite jobbigt att ha proteinet i flaskan. Funderar på att köpa den andra shakern där man kan ha protein enskilt.
    Tacksam för svar:)

Annons
stats