Träningsschema för veckan | Ida Berg - En träningsblogg för alla

Ida Berg – En träningsblogg för alla

Annons

Träningsschema för veckan

Måndag: Rumpa, vader, stretch
Tisdag: Rygg, mage
Onsdag: Spinning, stretch
Torsdag: Axlar, triceps, mage 
Fredag: Spinning, stretch
Lördag: Baksida lår, vader
Söndag: Vila eller yoga

Detta är alltså mitt schema för nästa vecka, känns grymt bra!
4 dagar styrka och 2 dagar kondition blir det plus en massa stretching för att förbättra rörelsen och vigheten.
Förra veckan kunde jag nästan gå ner i en spagat, skapligt glad och förvånad! 

Har ni frågor på detta är det bara att kommentera :) 

//

For english translation, use google translate above my header. Choose a random language first and then english will show up! 

short

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Anonym A

    Hej Ida!
    Du har en sjukt fin kropp! Jag är en tjej vid 14 år åldern och är snart 15 år om 3 månader. Jag är 163 cm lång och väger bara 41 kg. Jag känner mig så sjukt smal. Jag blir till och med retad. Alltså skulle du kunna ge tips på vad jag ska göra för övningar hemma för speciellt benen och vad jag ska äta. Jag vill gå upp minst 6kg. Jag mår jätte dåligt över min vikt. 
    Kram <3

  2. Sara

    Hej Ida!
    Skulle du vilja skriva ett inlägg om hur du tränat, både styrka och kondition samt hur du ätit på ett ungefär den senaste tiden? Tycker du har fått en sån sjukt grym kropp!

    Kram!

Annons
stats