Q/A - hur ofta jag tränar, mindre bröst av träning? m.m | Ida Berg - En träningsblogg för alla

Ida Berg – En träningsblogg för alla

Annons

Q/A – hur ofta jag tränar, mindre bröst av träning? m.m

Här har Jag några frågor. Är tacksam för svar:
-Hur länge har du tränat?
-Hur många dagar och timmar per vecka tränar du?
-Hur ska man äta när man tränar?
-Skulle du kunna ge några bra övningar för att rumpan ska växa?
-När ser man resultatet?
-Minskas inte brösten när man tränar?

Du är super fin! :)

Tack! 

– Jag har tränat på gym sedan Februari 2013, i början inte så seriöst dock. 

– Väldigt olika hur ofta jag tränar, beroende på hur mycket tid jag har och hur min kropp känns. Men oftast 5-6 dagar per vecka, 1-2 timmar varje pass. Blandar styrketräning med konditionsträning. 

– Finns inga regler för hur man ska äta. Beror på vad du har för mål. Men mycket protein, långsamma kolhydrater och bra fetter är standard. Grönsaker, frukt och bär är också något man bör få i sig. 
Vill man bygga muskler öka mängden och minska om du vill tappa fett, enkelt sagt. 

– Bra rumpövningar är höftlyft, knäböj, utfallsteg, kickbacks, step ups, rumplyft m.m. Kolla in mina ”rump-pass” jag lägger upp här på bloggen och filmer på min youtube IDAMARIABERG”.

– När man börjar se resultat varierar otroligt mycket från person till person, men några veckor brukar de i alla fall ta. Ju bättre man sköter kosten och ju hårdare man tränar = snabbare resultat. 

– Brösten blir inte mindre av enbart träning utan kan bli mindre om man tappar fett, just eftersom de är gjorda av fett. Det är samma här olika från person till person, mina har exempelvisst inte blivit mindre! Men jag ligger ju dock inte på överdrivet låg fettprocent heller. 

//
 

Here I have a few questions. Grateful for the answers:
How long have you been training?
How many days and hours per week do you train?
How should you eat when you exercise?
-Would You be able to give some good exercises for the butt to grow?
-When do you see the results?
-Does your boobs get smaller when you exercise?
 
You are super nice! :)
 
Thank you!
 
– I’ve been training at the gym since February 2013, in the beginning not so serious, however.
 
– Very different how often I train, depending on how much time I have and how my body feels. But usually 5-6 days per week, 1-2 hours each session. Mixes strength training with cardio.
 
– There are no rules for how to eat. Depends on what your goals are. But a lot of protein, carbohydrates and good fats are standard. Vegetables, fruits and berries are also something you should take in.
If you want to build muscle increase the amount and decrease if you want to lose fat, simply said.
 
– Good butt exercises are hip thrusts, squats, lunges, kickbacks, step-ups, butt llfts etc. Check out my ”butt workouts” I post here on the blog and videos on my youtube IDAMARIABERG”.
 
– When you start seeing results vary a lot from person to person, but a few weeks usually at least. The better you take care of the diet and the harder you train = faster results.
 
– The boobs do not become smaller only by training but can be smaller if you lose fat, precisely because they are made of fat. It’s the same here different from person to persson, mine has not become smaller! But I  of course am not at an excessively low fat percentage, either.

blogg

Kommentarer

Kommentera

  1. Halvt otränad

    Jag undrar om du löptränar någonting eller kör du bara styrka?
    om du löptränar, vilka sorts skor använder du? Dyra?
    Har haft lite problem med fötterna då jag ibland får ont i dem när jag löper men smärtan är extremt kortvarig och det går över snabbt,
    Har du några övningar som gör att musklerna i fötterna blir mer tåliga för löpning?
    PS: Din blogg är sjukt inspirerande

Annons

Integritetsinställningscenter

Nödvändiga

Läs mer i vår Cookiepolicy. Bl.a. om hur du kan hantera dina cookies.

wp-settings-time-xxx, wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_{HASH}, wordpress_sec_{HASH}, comment_author_{HASH}, comment_author_email_{HASH}, comment_author_url_{HASH}, gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types], laravel_session, XSRF-TOKEN, PHPSESSID, JSESSIONID, displayCookieConsent, _hjIncludedInSample, OB-sync, user_id, modal_shown, "m_* ", wordpress_logged_in_, wp-settings-xxx

stats